J. Cooper- Noční můry v Elm Street

Měla jsem a mám éru čtení hororových knížek, nějak mi už ale bohužel došly publikace. Proto se vracím k sérii, které mi přišla naprosto nejlepší.

Anotace: Freddy Krueger, postava z amerického filmového horroru, je mnohonásobný vrah dospívajících dětí, postrach městečka Springwood, jehož život se údajně skončil ve smrtících plamenech ohně, založeného pomstychtivými rodiči nebohých dětských obětí. Ale jeho tělo nebylo nikdy nalezeno. A Freddy se znovu vrací. Vždy po několika letech je tu, hrůzný, se znetvořenou tváří, ve špinavém pruhovaném svetru, klobouku a s rukavicí se smrtícími čepelemi na pravé ruce. Představuje hrůznou vzpomínku, sen nebo skutečnost? Do života svých dětských obětí vstupuje zprvu jako děsivá noční můra a existuje pouze jediný způsob, jak ji zahnat: udržet se v bdělém stavu, nespat. Neboť sen zabíjí... 

Hororové knihy miluji a moc ráda je čtu znovu a znovu. Musím přiznat, že při čtení Nočních můr se mi celkem špatně usínalo a to hlavně kvůli říkance "Jedna, dvě, Freddy jde, Freddy si jde pro tebe." Představa, že mě někdo zabije ve snu a já skutečně zemřu byla hrozná. Já totiž ve většině snech umírám. Nicméně se kniha čte krásně, měla jsem ji přečtenou asi za dva dny. Příběh je velmi chytlavý a děj se hezky stupňuje. Vše je srozumitelné a čtivé. A nejhlavnější je, že je zkrátka napínavá a skvělá.
Určitě ji mohu doporučit všem vášnivým čtenářům. Kdo ji líný číst, může si pustit film.

P.S.: Věřte nebo ne, tento článek mám připravený už od včera abych ho mohla dnes publikovat až přijdu z prádelny. Přísahám, že to nebyl můj plán, ale hádejte co teď běží na Nova Cinema? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat