O tom, jak se mi trochu změnily priority

Za tu dobu, co jsem byla blogově mimo, mi přijde, že jsem se lehce změnila. Asi jsem díky vysoké a náročnému zkouškovému zase o trochu víc dospěla. Ale jenom trochu, nebojte.

Už mi tolik nezáleží na tom, abych si koupila rtěnku nebo nějakou dekorativku, kterou vychvaluje do nebes má oblíbená blogerka, protože vím, že ji stejně neunosím. Stejně tak si naivně nekupuji paletky stínů, i když jsem se zamilovala do Sleeku, ale s stínama to prostě neumím a stejně na to ráno nemám čas. Neutrácím peníze a kravinky na ebay, jen abych o nich mohla napsat recenzi,...

O trochu víc jsem se začala zajímat o to, jak kvalitní život mám. Mám přítele, rodinu, přátele, dobrou brigádu a skvělou školu. Bohužel to jde celkem špatně vše skloubit dohromady a ještě pořád jsem nenašla vhodný "režim", kdy bych stíhala všechno tak, abych byla spokojená hlavně já a ne jenom ti ostatní. To já totiž moc neumím, vždy se ohlížím na ostatní a pak se teprve starám o sebe.
S tímhle "zlozvykem" se snažím seknout, chci žít tak, abych primárně byla šťastná já. A pomalu, ale jistě se mi začíná dařit.
S blížícím se jarem (vím, jak vysvitne slunko, jde na mě jaro) se strašně těším na to, co bude. Nový semestr s ještě lepšíma předmětama, takové polobydlení s přítelem (jelikož jsem mamánek a prostě chci být alespoň pár dní v týdnu doma), konečně opět brigáda v minizoo a tím přísun nejen peněz, ale i zábavy a tak dále. Prostě jsem teď ve stádiu těšení se na lepší časy.

Mám hned několik cílů, které bych si chtěla splnit, není to wishlist, je to prostě cesta k většímu štěstí:

  1. Starat se více o sebe a dělat si radost
  2. Kvalitněji využívat čas, opět chci být více produktivní, protože odvedená práce mě těší. A to nejen v domácích pracích, ale i v činnostech co mě baví
  3. Přemýšlet nad tím, co kupuji a zbytečně neutrácet
  4. Souvisejíc s třetím bodem, šetřit peníze na léto, abych si ho pořádně užila, se vším všudy
Vše souvisí se vším a já doufám, že po tomhle zimním útlumu s mi opět vrátí obrovská chuť do života, která mi dodává tolik energie.


4 komentáře:

  1. S tvými body se plně shoduju :) Tak hodně štěstí při jejich naplňování :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palec, ať se Ti všechno zmíněné podaří splnit :). Mám to teď dost podobně, ještě bych to doplnila o zbavení se zbytečných věcí, které zahlcují prostor kolem nás a pak i nás samotné. Chtěla bych začít od našeho bytu (kolik člověk nashromáždí věcí je fakt neskutečný!) a možná se pak dostat i někam dál. Tak snad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem tu sice poprvý, ale tohle zamyšlení mě zaujalo. :)
    Tleskám za to, že sis uvědomila, co chceš. Momentálně jsem taky ve stavu, kdy mi taky docvaklo, že až moc dělám všechno pro druhý a podřizuju se, místo toho, abych myslela i na sebe.
    Tak držím palce, ať to yvjde!
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) mě by zajímalo jestli se ti ty body, co sis stanovila, podařilo dodržet? :) Jinak ti chci pochválit blog, máš tady spoustu zajímavých článků :)

    OdpovědětVymazat