Estonský krmelec

Asi si říkáte: "O čem ta Lenka bude zase blábolit?". A říkáte správně, dnes Vám budu blábolit o zázraku. Tedy je to zázrak asi jen pro mne a pro pár dalších nadšenců do biologie, ale myslím si, že je to parádní paráda.

Slyšeli jste už někdy o Estonském krmelci? Nevím jestli má cenu to psát s velký "E", jelikož se doopravdy jedná o jeden neobyčejně obyčejný krmelec, u kterého je ovšem zprovozněna kamera, která vše vysílá online. Pro zvířata Velký bratr.
Když jsem se o něm dozvěděla náhodou na VotocVohoz(zvláštní, ale už tam skoro vůbec nechodím kvůli oblečení), byla jsem naprosto nadšená, ale po tom co jsem tam viděla jen jedno velké prázdno, euforie se nekonala. Občas se ale vyplatí se na nějaký odkaz po delší době podívat, jako jsem to udělala dneska já. A štěstí se na mě usmálo. Asi dvacet minut jsem zamilovaně sledovala stádo prasátek jak se krmí a mlaská.
Nedalo mi to a zajímala jsem se o to, jestli jsou ještě někde podobné projekty. Samozřejmě, že jsou, ale mně než něco dojde, musím nad tím dlouze přemýšlet. Proto jsem dnes koukala, sledovala a málem zavařila tlačítko Print Screen a to jen kvůli Vám. Tedy i kvůli mně, protože jsem se s tou nádhernou chtěla pochlubit. Pro mě  je to vážně zážitek, sledovat divoká zvířata jak žijí, jak si vegetí v proudu(což také uvidíte ;)) a jak si bezstarostně užívají života.
Mrzí mě, že Vám nemohu ukázat ještě více fotek, ale nestihla jsem prohlédnout všechny zajímavé kamery. Bohužel některé kamery už přehrávají jen záznamy protože již někde skončila "sezóna".

Doufám, že Vám tedy fotkami zvednu alespoň náladu a pokud se Vám budou líbit, na konci článku můžete najít odkazy na kamery.

Bohužel kvalita Print Screenu je vážně mizerná, takže nečekejte žádnou extra ostrost, ale snést se to dá. Snad tím tedy nikomu neuškodím. Musím přiznat, že na všechny momentky jsem pečlivě vyčkávala a jelikož jich nejde pořídit víc za sebou aniž by se předchozí nesmazala, byly to nervy. :)





ODKAZY:
estonské krmítko: ZDE
medvědi,tuleň a jiní: ZDE
další krmeliště: ZDE

P.S.: Zjistila jsem, že všechno jsou záznamy za nějakou delší dobu, tedy kromě krmítka v Estonsku, takže jsem na momentky vůbec nemusela vyčkávat. :D
Doufám, že pro Vás není tento článek extrémně nudný, ale mně se takové věci moc líbí. Pokud se Vám tedy tento článek nelíbí, ale i pokud se Vám líbí, napište mi do komentářů i jaké články byste uvítali a jaké Vás nudí.

14 komentářů:

  1. Prasátka miluju! ♥

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. pro mě naprosto úžasná věc :3 moc ti děkuju za tento článek :)

    www.tinsyfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není za co děkovat, ráda někoho těším :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já taky čučela. Pak jsem si dala pauzu, klika na odkaz asi za půl dne a kuk na mě prasata :D :)

      Vymazat
  4. Leni, hezký příspěvek. Estounské krmítko znám delší dobu, i když jsem na to úspěšně zapomněla. Ostatní jsou pro mě novinka. Děkuji :)
    Rodičovská a já

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuji za krásný komentář :) Jsem ráda, že ho také někdo zná :)

      Vymazat
  5. Tak to je super téma Leni! :))) O tomhle jsem nikdy předtím neslyšela! Hodně příjemná změny po všech těch kosmetických recenzích apod na jiných blozích ;)) ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se článek líbí :) Snažím se tu zveřejňovat i něco jiného než jen kosmetiku, protože ji doma fakt moc nemám :D :) Moc děkuji za komentář

      Vymazat
  6. Jen tak mimochodem, teď jsem zase náhodně zapla krmelec a čuňátka si chrochtají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď neměla takové štěstí, ale klikla jsem na krmelec prasátek a jsou tam ptáčci na prasečích hromádkách :D ;)
      TWF Kami*

      Vymazat